Известие

Collapse
No announcement yet.

Aлфа 166 дизел неиска да запали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ще те попитам за трети път щото явно ме игнорираш,10000% ли си сигурен че не е от връзката между акумулатор и шаси???
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщение
      Като премеря напрежението на + на кабелите(2 кабела) под капака е 12,65 ,а като се даде на контакт 0,65 става и вече като се пали е на 0.Някъде се губи тока като се даде на контакт.
      Закачи едното пипало на волтметъра на клемата (-) на акумулатора а другото на шаси (някъде по ламарините).
      Вероятно ще измериш нещо близко до 0 волта. След това дай на стартер и виж какво е въпросното напрежение. Ако стане от 0 на 12 волта, проблемът е 101% в лоша връзка между клемата (-) на акумулатора и шаси. Ако си стои около 0 волта, търси лоша връзка между клемата (+) и разклонителната клема в двигателния отсек.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Благодаря на всички,проблема е бил в минуса на двигателя.Болта с който е хваната клемата беше ръждясал,счупил и си висеше надолу,разпробих го и смених и вече пали.
        Last edited by athilaaaaa; d.m.y г., 14:50.
        ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщение
          Благодаря на всички,проблема е бил в минуса на двигателя.Болта с който е хваната клемата беше ръждясал,счупил и си висеше надолу,разпробих го и смених и вече пали.
          Нали ти казах пост номер 3
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Ще използвам темата за да попитам, защо се получава това - http://www.youtube.com/watch?v=cAXpq...ature=youtu.be Стартера завъртя веднъж и това беше...

            п.п. Акумулатора показва 11.20v
            Last edited by Doomguy; d.m.y г., 12:45.

            Comment


            • #21
              Не е ли малко 11.2?

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                Ще използвам темата за да попитам, защо се получава това - http://www.youtube.com/watch?v=cAXpq...ature=youtu.be Стартера завъртя веднъж и това беше...

                п.п. Акумулатора показва 11.20v
                Не те харесвам ама ще ти отговоря....
                Слаб акумулатор или лоша маса /клема или маса купе/.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #23
                  Един чисто нов Exide 72ah оправи нещата. Стария беше Бош Силвър 7c, от 680A бяха останали 80... Имам отечка от 0.13v, която предполагам е свързана с ICS. Благодаря за отговорите.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    Един чисто нов Exide 72ah оправи нещата. Стария беше Бош Силвър 7c, от 680A бяха останали 80... Имам отечка от 0.13v, която предполагам е свързана с ICS. Благодаря за отговорите.
                    За утечката сигурно имаш впредвид 0,13 А. Ако е така, е много и следва да го оправиш.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      0.13 ампера консумация, моя грешка. С крушката в багажника беше 0.75а.

                      Comment


                      • #26
                        За да не отварям нова тема,ще попитам тук.Вчера движих с колата (166-2,4-136кс) насам натам,прибирам се вкъщи за 20 мин,качвам се отново ,въртя и..........не се случва нищо.Стартера не издава звук,даже не цъка,абе нищо.Иначе всичко работи,светлинките по таблото си гаснат нормално,като се опитвам да запаля не примигват.Направо шах с пешката.Ако някой има идея кво става,ще се радвам да сподели.
                        alfa romeo 166 2.4 jtd

                        Comment


                        • #27
                          Прочети темата от начало,може да ти помогне!

                          Comment


                          • #28
                            Прочетох я колега но при мен проблема явно е друг.
                            alfa romeo 166 2.4 jtd

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от moniiii Покажи съобщение
                              Прочетох я колега но при мен проблема явно е друг.
                              Трябва да провериш дали на тънкия кабел на стартера идват +12V в момент в който ключът е в позиция "стартер" Ако ги няма, следва да се провери плочката на контактния ключ или самия кабел до стартера.
                              Ако ги има, вероятно проблемът е в самия стартер (четки, лоша връзка на намотката на шалтера......)


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Благодаря колега,утре ще проверя дали идва ток до стартера.
                                alfa romeo 166 2.4 jtd

                                Comment

                                Working...
                                X